Opracowanie innowacyjnego przenośnego modułu bateryjnego o najwyższej na rynku europejskim pojemności energii.
Celem projektu jest przeprowadzenie prac rozwojowych w zakresie zaprojektowania i przetestowania w warunkach rzeczywistych (w tym w ramach testów walidacyjnych) innowacyjnego przenośnego modułu bateryjnego do stosowania w lekkich pojazdach elektrycznych (LEV) oraz w przenośnych magazynach energii. Opracowane rozwiązanie będzie innowacyjne w skali rynków światowych. Realizację projektu podzielono na następujące etapy prac: – PRACE ROZWOJOWE, obejmujące zaprojektowanie zestawu bateryjnego z uwzględnieniem parametrów technicznych komponentów elektronicznych, mechanicznych i oprogramowania, wynikających z zapisów określonych normami, jak również wymagań i oczekiwań klientów. – zaprojektowanie rozwiązania obejmującego aspekty bezpieczeństwa funkcjonalnego produktu, – modele funkcjonalne testy wewnętrzne w środowisku numerycznym, zmiany w projekcie w oparciu o ich wyniki. – utworzenie stanowiska pozwalającego na wytworzenie serii próbnej wyrobów o opracowanych w toku projektu parametrach – zbudowanie zestawu modeli w skali 1:1 w oparciu o wyniki prac projektowych celem przeprowadzenia testów w laboratoriach zewnętrznych – przeprowadzenie testów laboratoryjnych symulujących testy certyfikacyjne i homologacyjne. „SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014)”.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.