Zwiększenie poziomu eksportu firmy Archman sp. z o.o. poprzez wejście na rynki perspektywiczne.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja działań promocyjnych skierowanych na zawarcie nowych zagranicznych kontraktów handlowych i wprowadzenie produktu Navigator365 na rynki USA i Niemiec. a) branżowy program promocji: IT/ICT b) wybrane rynki perspektywiczne, na których będą prowadzone działania z branżowego programu promocji: USA, Niemcy c) zakres projektu – rodzaj i charakter planowanych zadań: udział w targach branżowych, realizacja dodatkowych działań informacyjno- promocyjnych
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.