Promocja zapachów samochodowych firmy AIRFRESH na rynkach światowych
SA 42799(2015/X) Projekt „Promocja zapachów samochodowych firmy AIRFRESH na rynkach światowych” realizowany jest przez firmę AIRFRESH Artur Piotrowski w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś Priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, Poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand. Realizacja Programu promocji branży części samochodowych i lotniczych polega na udziale w imprezach targowych oraz wykorzystaniu dodatkowych materiałów promocyjnych w celu popularyzacji zapachów samochodowych będących produktem firmy. Zakres projektu obejmuje udział w charakterze wystawcy w sześciu imprezach targowych odbywających się na terenie Europy – w Polsce i Niemczech, jak również na terenie pozaunijnych rynków perspektywicznych – Rosji i Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz realizację dodatkowych działań promocyjnych w ramach projektu. Na targach w Rosji przewidziana jest organizacja narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego. Środki finansowe przeznaczone na realizację projektu, stanowiące wkład własny, pochodzą ze środków własnych firmy. Celem projektu jest promowanie poprzez Markę Polskiej Gospodarki marki produktowej firmy AIRFRESH Artur Piotrowski, dysponującej konkurencyjnymi w branży na rynku międzynarodowym, zapachami samochodowymi.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.