Internacjonalizacja firmy Fischer Automotive na rynkach zagranicznych w ramach promocji branży części samochodowych i lotniczych.
SA 42799(2015/X) Firma planuje wziąć udział w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych na rynkach Stanów Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Rosji, Włoch, Francji, Japonii, Brazylii i Meksyku. Firma planuje wziąć udział w 6 imprezach targowych w charakterze wystawcy: Autopromotec Bolonia 2021, Automechanika Dubai 2021 i 2022, MIMS Automechanika Moskwa 2021, Equip Auto Paryż 2021, AAPEX Las Vegas 2021. W ramach udziału w targach firma wykorzysta również panel promocyjny Marki Polskiej Gospodarki. Firma weźmie udział w 5 wyjazdowych misjach gospodarczych do Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Japonii, Brazylii i Meksyku, a w ramach misji gospodarczych weźmie udział w 5 imprezach targowych: NACE Automechanika Atlanta 2020, Automechanika Birmingham 2022, Connected Car Japan Tokio 2021, Automec Sao Paulo 2021 i INA PAACE Automechanika Mexico City 2020. W ramach działań informacyjno-promocyjnych projektu firma przeprowadzi także dodatkowe działania promocyjne: zleci przygotowanie i produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych. Projekt dotyczy promowania produktu i marki produktowej firmy przy wykorzystaniu założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany z własnych środków wnioskodawcy i z otrzymanej dotacji w formie zaliczki i refundacji.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.