Promocja marki produktowej "Aroma Car" na rynkach międzynarodowych w latach 2020-2021.
SA 42799(2015/X) Projekt promocji marki produktowej „Aroma Car” firmy MTM Industries Sp. z o.o. w latach 2020-2021 realizowany będzie w ramach programu promocji branży części samochodowych i lotniczych w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand (PO IR). W ramach projektu spółka będzie promować swoje produkty jako wystawca podczas targów: – Automechanika Dubai 2020 w ZEA, które zostały wybrane jako rynek perspektywiczny, – Automechanika Frankfurt 2020 w Niemczech, – Automechanika Dubai 2021 w ZEA, – AAPEX Las Vegas 2021 w USA, które zostały wybrane jako drugi rynek perspektywiczny, – Automechanika Shanghai 2021 w Chinach, które również zostały wybrane jako rynek perspektywiczny. Wybór powyższych rynków oraz działań został dokonany w oparciu o dotychczasowe doświadczenie eksportowe oraz zdiagnozowany wysoki potencjał rynków, jak i wskazanych wydarzeń targowych. Działania w ramach projektu będą współfinansowane w formie pomocy publicznej, a wkład własny zostanie pokryty ze środków własnych firmy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.