Promocja marki Kepka Group na rynkach zagranicznych poprzez udział w targach zagranicznych jak i w dodatkowych działań promocyjnych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest promocja marki Kepka Group poprzez udziału wnioskodawcy w charakterze wystawcy w targach zagranicznych oraz krajowych. Projekt dotyczyć będzie przedsiębiorstwa zlokalizowanego w województwie Wielkopolskim, a przedsiębiorstwo to wpisuje się w branże o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym związanym produkcja maszyn i urządzeń do obróbki cieplnej materiałów.. Zakres działań będzie obejmował uczestnictwo w charakterze wystawcy w następujących targach: – Stom BLECH & CUTTING 2021, Targi Kielce – Ceramitec Monachium 2021, Messe Munchen Realizacja projektu zostanie sfinansowana z budżetu przedsiębiorstwa którego dotyczy niniejszy wniosek,jak również w przypadku uzyskania pozytywnej oceny z funduszy de minimis z programu 3.3.3 związanego z promocja marek produktowych – Go to Brand. Co ważne, przedsiębiorstwo nie planuje ubiegać się o żadne pożyczki kredytowe związane z realizacją tego projektu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.