DIGITALHQ - aplikacja chmurowa do cyfryzacji przestrzeni biurowej
Projekt zakłada podjęcie szeregu działań (zadań) mających na celu realizację celu strategicznego, umożliwiającego Spółce DigitalHQ efektywne wejście na rynek. Rezultatem realizacji projektu będzie wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu – aplikacji chmurowej DigitalHQ. Cel strategiczny i zadania są następujące: Cel: Rozwój działalności biznesowej Spółki DigitalHQ, umożliwiający jej wejście na rynek z innowacyjnym produktem – aplikacją chmurową DigitalHQ. Innowacyjny pomysł został przygotowany w ramach Platformy startowej dla nowych pomysłów w ramach poddziałania 1.1.1 POPW. Zadania prowadzące do realizacji celu: – Przygotowanie kompleksowej dokumentacji techniczno-funkcjonalnej aplikacji chmurowej DigitalHQ – Wytworzenie oprogramowania umożliwiającego komercyjne i skalowalne wdrożenie aplikacji chmurowej DigitalHQ – Przeprowadzenie kompleksowych testów aplikacji DigitalHQ oraz wypracowanie standardów w zakresie zapewnienia jakości wytwarzanego oprogramowania – Przeprowadzenie działań marketingowo-promocyjnych i rozpoczęcie sprzedaży Prace projektowe będą prowadzone zarówno przez wykonawców z zewnątrz (usługi programistyczne, testerskie), jak i w wewnętrznym zespole firmy. Miejscem realizacji projektu będzie woj. podlaskie. Siedziba firmy mieści się w Białymstoku, gdzie wykonywane będą wszystkie zadania projektowe.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.