Wzrost konkurencyjności Hotelu Royal w Gliwicach w czasach pandemii COVID-19 poprzez zakup niezbędnych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności Wnioskodawcy poprzez podniesienie atrakcyjności Hotelu “Royal” w Gliwicach.Główne założenia inwestycji skupiają sie wokół trzech najistotniejszych obszarów działalności Hotelu,tj. usprawnieniu obsługi Gości hotelowych w Recepcji hotelowej,następnie odrestaurowaniu pokoi hotelowych oraz unowocześnieniu Restauracji hotelowej.Założono,że w Recepcji zostanie wymieniony program recepcyjny wraz z zakupem odpowiedniego sprzętu, na którym mógłby on być zainstalowany oraz wdrożona zostanie elektroniczna karta meldunkowa, a także nastąpi wymiana centralki telefonicznej. W 20 pokojach planuje się wymianę mebli, które będą wykonane “na wymiar”,a także pokoje zostaną wyposażone w ruchome meble oraz zapewniony zostanie nowy sprzęt elektroniczny.Natomiast w Restauracji wymieniona zostanie winda towarowa łącząca kuchnię na I p. i salę restauracyjną na parterze oraz wykonany zostanie nowy bufet śniadaniowy.Dodatkowo,do dezynfekcji zakupiony zostanie ozonator.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.