Zmiana profilu działalności i wejście na nowe rynki poprzez wdrożenie produkcji hal namiotowych w oparciu o własne prace b+r, o szerokim spektrum zastosowań i grup odbiorców, odpowiedzią na całkowite i długofalowe zatrzymanie funkcjonowania branży estradowej z powodu epidemii choroby COVID-19
Przedmiotem realizowanego projektu jest zakup nowych środków trwałych w celu wdrożenia innowacji produktowej i nietechnologicznej poprzez wprowadzenie do oferty zupełnie nowych produktów – po raz pierwszy wprowadzanych przez przedsiębiorcę na rynek działającym do tej pory na rynku estradowym (montaż scen, nagłośnienia, hal namiotowych, obsługa imprez masowych) – nowych hal namiotowych jako produktów własnych firmy przy jednoczesnym zapewnieniu odpowiedniej zdolności procesu produkcyjnego i jakości wytwarzania. Głównym celem projektu jest utrzymanie a następnie przyczynienie się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez zwiększenie zdolności do zastosowania innowacji procesowej, produktowej oraz nie technologicznych prowadzące do utworzenia i utrzymania miejsc pracy w przedsiębiorstwie.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.