Opracowanie narzędzia Grand Strategy Engine do projektowania wieloaktorowych gier strategicznych typu Grand Strategy czasu rzeczywistego, bądź turowych i zintegrowanie go z systemem sztucznej inteligencji Grand Strategy Artificial Intelligence Mechanism
SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).Przedmiotem projektu jest opracowanie niezależnego od innych silników(nie wtyczki do Unity) Grand Strategy Engine(GSE), narzędzia do projektowania gier typu Grand Strategy(GS) czasu rzeczywistego i turowych. Stworzenie GSE ograniczy zaangażowanie programistów tworzenie gier,przyśpieszy produkcję gier,zmniejszy częstotliwość występowania problemów związanych z błędnym funkcjonowaniem kodu-optymalizacja w tym zakresie pozwoli na tworzenie gier na mniej wydaje urządzenia.GSE umożliwi produkcję gier na komputery i urządzenia mobilne, dzięki czemu przyczyni się do rozwoju zapoczątkowanego przez spółkę typu gier Real Time Grand Strategy mobile games Kluczowym problemem badawczym jest brak w obecnym stanie dedykowanego narzędzia, które pozwalałoby na kompleksowe tworzenie gier typu GS. Dostępne na rynku uniwersalne silniki wymagają czasochłonnych modyfikacji w celu przystosowania ich do potrzeb tego typu gier, dodatkowo są bardzo nieoptymalne i występują problemy z zapewnieniem odpowiedniej wydajności gry, zwłaszcza w środowisku mobile Wyróżniki projektu,m.in.: kluczowa innowacja:usprawnienie procesu tworzenia gier GS na PC i urządzenia mobilne zmniejszenie zapotrzebowania gry oraz narzędzi do tworzenia gier na zasoby systemowe zmniejszenie czasu, liczby osób i kosztów potrzebnych do tworzenia gier GS ograniczenie czasu portowania gier GS Na rynku nie ma rozwiązań technologicznych projektowanych z myślą o grach GS, zwłaszcza z myślą o urządzeniach mobilnych. Uniwersalne silniki wymagają dużych dodatkowych nakładów pracy w celu zaprojektowania gry GS, a otrzymany produkt nie jest dobrze zoptymalizowany i często ma problemy z wydajnością, głównie na urządzeniach mobilnych
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.