Promocja marki i produktów firmy TiA na rynkach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest uczestnictwo Wnioskodawcy w programie promocji branży budowy i wykańczania budowli w celu promowania własnej marki produktowej oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki (MPG) na rynkach międzynarodowych, w tym na rynkach perspektywicznych. Promowana w ramach programu marka produktowa ma dużą szansę stać się marką rozpoznawalną globalnie. Produkt, który będzie promowany w ramach projektu, to systemy grzewcze i chłodzące. Wnioskodawca specjalizuje się w wytwarzaniu innowacyjnych układów ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego – podłogowego, ściennego, sufitowego. Działania promocyjne zrealizowane zostaną na następujących rynkach: Hiszpania, Rumunia, Norwegia, Szwecja, Serbia, Macedonia, Portugalia, USA, Wielka Brytania, Niemcy, Dania, Chorwacja, Finlandia, Słowenia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Włochy, Łotwa. Zakres projektu jest zgodny z programem promocji branży budowy i wykańczania budowli: – udział w misjach wyjazdowych, w tym udział w wydarzeniu, na którym, na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego, – udział w dwóch imprezach targowych jako wystawca, w tym udział w wydarzeniu, na którym, na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego, – dodatkowe działania promocyjne obejmujące zakup materiałów promocyjnych w formie materiałów drukowanych
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.