PLAYSTRICT
Przedmiotem pomysłu jest platforma typu marketplace pod nazwą Playstrict – jest to alternatywna do GooglePlay i AppStore pierwsza na rynku dedykowana studiom growym platforma komercjalizacji gier przy minimalnym ryzyku developera. Pomysł cechuje się innowacyjnością produktową, poprzez następujące rozwiązania: 1. Platforma z aplikacjami zawierająca wyselekcjonowane zasoby udostępniane wg upodobań użytkowników. 2. Silnik atrybuujący ruch pozwalający skutecznie ocenić efektywność wykorzystywanych kanałów dystrybucji. 3. Silnik predykcyjny określający potrzeby i zainteresowania użytkownika i aplikujący je w systemie zarządzania treścią, współpracujący z silnikiem atrybucyjnym i sterowany uzyskanymi wynikami z atrybucji. 4. System portmonetki z wielowarstwowym mechanizmem antyfraudowym Pomysł posiada również innowację marketingową w postaci niekonwencjonalnej formy dystrybucji gier poprzez stworzenie ekosystemu biznesowego. Playstric jest zasilane kontentem lokalnych portali o największym zasięgu i wspierającej lokalnych developerów wykluczonych z rynku przez globalne mechanizmy i wysokie koszta akwizycji. Playstrict chce zapewnić efektywną monetyzację gier – poprzez wytworzenie nowego kanału pozyskiwania ruchu do gier po stronie wydawcy (portali internetowych) z innych niż typowe komercyjne, powierzchnie reklamowe. Portale internetowe zapewnią swoim użytkownikom zindywidualizowane gry – ułatwiając wybór właściwej gry wg preferencji (na bazie contentu i targetowania behawioralnego). Model PLAYSTRICT będzie różnił się od dotychczasowego podziałem środków w którym deweloper otrzymuje 50% przychodów od użytkowników – ale nie ponosi kosztów reklamy. Koszty reklamy bierze na siebie portal zasięgowy i z tego tytułu inkasuje 30% przychodów od użytkowników gier. Platforma Playstric jak animator systemu pobiera z tego tytułu prowizję w wysokości 20% przychodów od graczy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.