Nauka pierwszej pomocy, ratownictwa i edukacji zdrowotnej - bez wychodzenia z domu lub w Twojej firmie. Immersyjne narzędzie szkoleniowe z wykorzystaniem połączonych 3 form wirtualnej rzeczywistości: interaktywnej i immersyjnej aplikacji VR, filmu sferycznego 360 stopni 3D i filmu 180 stopni 3D
Stworzymy interaktywne symulacje medyczne, które łączą 3 immersyjne technologie wirtualnej rzeczywistości: interaktywną aplikację VR, film sferyczny 360 stopni 3D oraz film 180 stopni 3D, odtwarzane za pomocą lekkich i mobilnych gogli VR do użytku osobistego. Celem podstawowym projektu jest dopracowanie produktu i wzbogacenie MVP o kolejne symulacje, grupy odbiorców, środowiska i scenariusze, które wprowadzą na rynek nowe innowacyjne narzędzie szkoleniowe i edukacyjne dla wielu branż. Rezultatem będzie wzbogacenie symulacji o elementy grywalizacji, punktacji i oceny użytkowników (rywalizacja indywidualna, międzyszkolna, między jednostkami oświaty, mundurowymi itp.) oraz wprowadzenie dodatkowo produktu na platformy do dystrybucji gier VR jak np. Steam i Oculus. Opracujemy system licencyjny i odpowiednie zabezpieczenia produktu. Najważniejszym zadaniem w ramach dystrybucji produktu szkoleniowego będzie połączenie z nowymi, interaktywnymi i immersyjnymi technologiami dotychczas stosowanych technik nauczania pierwszej pomocy, ratownictwa przy wykorzystaniu fantoma – przesyłając dane z prowadzonej resuscytacji w czasie rzeczywistym do środowiska VR, w którym znajduje się uczestnik np. pracuje na klasycznym fantomie, jednak dzięki goglom VR widzi leżącego człowieka, jeżdżące samochody, słyszy krzyki- dzięki temu realizm prowadzonych działań jest na bardzo wysokim poziomie, a proces edukacyjno-poznawczy przebiega kilkukrotnie szybciej). VR w naszym systemie odegra więc nie tylko rolę medium, ale również czynnika potęgującego tzw. immersję, tj. zanurzenie w symulowanym świecie i realizm symulacji. Dzięki realistycznej symulacji zdarzenia w VR, uczestnik szkolenia zmierzy się zarówno z zadaniem szkoleniowym jak i emocjami oraz stresem. W celu realizacji projektu zaangażujemy zespół udziałowców spółki, opracowane MVP, kapitał własny oraz sprzęt VR. Projekt zrealizujemy w makroregionie WM a efekty realizacji projektu obejmą całą Europę dzięki platformie Steam/Oculus.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.