Inwestycje w Biurze Podróży Atlantis szansą na zwiększenie konkurencyjności.
Projekt dotyczy wdrożenia zdalnej obsługi Klientów w zakresie sprzedaży usług turystycznych. W planowanym do zmodernizowania lokalu usługowym (na I piętrze) powstanie „back-office”, który wyposażony i umeblowany w ramach projektu, będzie stanowił zaplecze obsługi on-line. Pozwoli to na uzyskanie większej powierzchni biura bezpośredniej obsługi Klientów (na parterze), umożliwiając spełnienie norm epidemiologicznych w dobie COVID-19 tj. odległości pomiędzy stanowiskami obsługi Klientów oraz utrzymanie 5 miejsc pracy, a nawet stworzenie jednego dodatkowego miejsca – Specjalisty ds. Sprzedaży usług turystycznych on-line. Projekt jest wynikiem potrzeby dostosowania się naszego Biura Podróży do obecnej sytuacji na rynku w branży turystycznej, a wynikającej ze stanu zagrożenia zdrowia publicznego spowodowanego rozprzestrzenianiem się koronowirusa ludzkiego typu SARS-COVID-19.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.