Innowacyjny system zarządzania budżetami marketingowymi wykorzystujący machine learning pozwalający wydawać rekomendacje oparte na predykcjach utworzonych na danych sprzedażowych pozyskiwanych z wielu źródeł z określonym prawdopodobieństwem sukcesu.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Celem projektu jest stworzenie modelu predykcyjnego określającego optymalny ze względu na ROI rozkład budżetu marketingowego i przewidywane wartości zwrotu z inwestycji w poszczególne kanały. Projekt obejmuje: zdefiniowanie danych kluczowych dla działania modelu i danych opcjonalnych, stworzenie i uczenie modelu na pozyskanych danych – weryfikację jakości zbiorów; stworzenie modelu określającego efektywność monetarną poszczególnych kanałów, czyli zysk na poszczególnych formach marketingu internetowego stosowanego w przeszłości; zbudowanie modelu predykcyjnego; tworzenie prototypu umożliwiającego testowanie modelu w czasie rzeczywistym, douczanie modelu. Dzięki pracom badawczo-rozwojowym zaplanowanym w projekcie Wnioskodawca uzyska rezultat – innowację procesową. Będzie ona polegała na świadczeniu usługi planowania budżetów marketingowych dla klientów w ramach podejścia marketingu 360, ich podziału między poszczególne kanały w oparciu o predykcję. Będzie ona elementem oferty dla klientów zainteresowanych usługą strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w Internecie. Dzięki wdrożeniu rozwiązania z punktu widzenia Wnioskodawcy zoptymalizowany zostanie czas przygotowania, planowania strategii, z punktu widzenia klienta spada ryzyko poniesienia wydatków na nieskuteczne działania marketingowe. Wnioskodawca uzyska przewagę, wynikającą z faktu, że żadna agencja na rynku nie oferuje strategii wraz z wykonaniem. Podmioty konkurencyjne w skali rynku światowego nie oferują rozwiązań tak kompleksowych w warstwie analitycznej, a ponadto nie łączą jej z obsługą marketingu. […]
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.