Promocja marki Cosmoderma Laboratorium Kosmetyczne s.c. na rynku międzynarodowym.
SA 42799(2015/X) Na potrzeby promocji produktów marki COSMODERMA opracowano model kampanii marketingowej,oparty na udziale w targach, misjach wyjazdowych, poprowadzonych działaniach informacyjno-promocyjnych oraz usłudze doradczej na rynek Arabii Saudyjskiej. Wybrane imprezy targowe do udziału w targach jako wystawca: Beauty World Middle East edycja 2020 (stoisko narodowe), Beauty World Middle Eats edycja 2021 (stoisko narodowe), Beauty World Saudi Arabia. Zaplanowano również misję wyjazdową na Polsko Emirackie Forum Gospodarcze, które odbywać się będzie podczas trwania targów EXPO w Dubaju oraz misje wyjazdowe do Zjednoczonych Emiratów Arabskich ( Dubaj- dwie misje wyjazdowe w celu umówienia spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi). Ponadto zaplanowano działania informacyjno-promocyjne podane poniżej oraz film promujący markę COSMODERMA. – notatniki biurowe 500szt. – torby reklamowe 300szt. – teczki 250szt. – ulotki 2000szt. – wiytówki 1000szt. – długopisy z nadrukiem 500szt. – foldery 1000szt.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.