Rozwój marki produktowej Asmet na rynkach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest promocja marki produktowej Asmet na rynkach zagranicznych. Projekt będzie realizowany w ramach programu promocji branży części samochodowych i lotniczych. Działania w ramach projektu będą prowadzone na jednym rynku perspektywicznym, tj. w Chinach. Zakres projektu obejmuje: 1) Udział w targach w charakterze wystawcy: a) Targi Automechanika Frankfurt, Niemcy, odbywające się w dniach 8 – 12.09.2020 b) Targi ReMaTec Amsterdam, Niderlandy, odbywające się w dniach 22 – 24.06.2021 2) Misja wyjazdowa: a) Targi Equip Auto Paris, Francja, odbywające się w dniach 12-16.10.2021 b) Targi Automechanika Shanghai, Chiny, odbywające się w 2021 r. (dokładna data nie jest jeszcze znana). W trakcie targów zorganizowane będzie narodowe stoisko informacyjno – promocyjne. 3) Działania informacyjno – promocyjne: a) Gadżety reklamowe Projekt będzie finansowany do momentu uzyskania refundacji ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.