Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie utrzymania działalności gospodarczej przedsiębiorstwa w sytuacji znaczącego spadku obrotów na skutek COVID-19 DACHOMIS S.C.STANISŁAW ROGIŃSKI, BARBARA ROGIŃSKA

kategoria
nazwa beneficjenta
DACHOMIS S.C.STANISŁAW ROGIŃSKI, BARBARA ROGIŃSKA
wartość projektu
57 649,56 zł
dofinansowanie z UE
57 649,56 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
kolneński
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
1.4. Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt dotyczy wsparcia na kapitał obrotowy przedsiębiorstwa wskazanego w punkcie II.1 w sytuacji znaczącego spadku obrotów (przychodów ze sprzedaży) w związku z zakłóceniami gospodarki na skutek COVID-19. Pomoc zostanie przeznaczona na utrzymanie działalności przedsiębiorstwa, które w związku wystąpieniem pandemii COVID-19 znalazło się w sytuacji nagłego niedoboru lub braku płynności finansowej. Zamknięte zostały restauracje, kawiarnie i bary – jedynym wyjątkiem będzie możliwość złożenia zamówienia na wynos lub z dowozem. Decyzja o zamknięciu lokali gastronomicznych została podjęta nagle. Wnioskodawca nie spodziewał się takiego obrotu sytuacji i nie był na to przygotowany. Nie dało się więc sprzedać zapasów żywności, które były w lodówkach. Wiele produktów zostało zmarnowanych i wyrzuconych. Kwarantanna zmieniła nawyki żywieniowe Polaków – powrócili oni w tym czasie do przygotowywania posiłków w domach. Polacy zrobili zapasy produktów i w trakcie trwania kwarantanny domowej nie byli chętni do zamawiania dań na wynos. Wnioskodawca miał plany orfanizacji imprez, wesel, sylwestra z ograniczoną liczbą osób, niestety wprowadzone obostrzenia spowodowały zamkniecie restauracji. wnioskodawca nie prowadził sprzedazy na wynos, gdyz specyfika restauracji nie była do tego przystosowana. Organizowaliśmy wesela, przyjęcia, okolicznościowe imprezy. koszty utrzymania personelu i koszty eksploatacyjne zostały po stronie Wnioskodawcy. Na dzień 1 stycznia 2021 roku liczba pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie w oparciu o umowę o pracę wynosi 4 osoby, natomiast w pkt VII ujała 6 osób, gdyz osoby tworzący spółke sa osobami fizycznymi prowadzącymi dziłałalność gospodarrczą. Wnioskodawca dokonał wyliczenia wysokości wsparcia zgodnie z Metodologią wyliczenia stawek jednostkowych w projektach w zakresie wsparcia utrzymania działalności w sytuacji nagłego niedoboru lub braku płynności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ramach programów operacyjnych na lata 2014-2020.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.