Stworzenie innowacyjnego rozwiązania dla przemysłu lotniczego, służącego do przewidywania najbardziej optymalnej konfiguracji samolotu przed startem i podczas lotu oraz przedstawienia tych informacji pilotowi, w celu optymalizacji zużycia paliwa i redukcji emisji CO2.
Projekt dotyczy stworzenia innowacyjnego rozwiązania typu EFB (Electonic Flight Bag – aplikacja na tablecie w kokpicie samolotu), które będzie rekomendować pilotowi możliwe do podjęcia inicjatywy, aby zoptymalizować zużycie paliwa podczas lotu. Pozwoli to zmniejszyć koszty paliwa, stanowiące nawet 15-45% kosztów linii lotniczych. Celem badawczo-rozwojowym projektu jest opracowanie modeli uczenia maszynowego, które będą w stanie zasymulować dowolny scenariusz operacji linii lotniczej i wybrać ten, w którym całkowity koszt operacyjny jest najniższy. Stworzone rozwiązanie będzie w stanie optymalizować większość inicjatyw paliwowych związanych z przygotowaniem do lotu, czy też z konfiguracją samolotu podczas lotu. Zakres prac w projekcie obejmie zarówno prace badawcze, rozwojowe oraz komponent wdrożeniowy. Wyniki projektu przełożą się na zwiększenie konkurencyjności firmy, wzrost eksportu, redukcję kosztów linii lotniczych (ograniczenie zużycia paliwa) oraz redukcję emisji CO2.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.