Wdrożenie modelu biznesowego
Celem pośrednim projektu jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego sektora MŚP. Natomiast bezpośrednim celem przedsięwzięcia jest wdrożenia nowego modelu biznesowego poprzez udział firmy CDM sp. z o.o. w zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy. Firma podejmie się także działań handlowych na rynku docelowym (Niemcy). Dodatkowo zostaną podjęte działania marketingowo-wizerunkowe. Przedmiotowe działania wynikają z strategii biznesowej w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa. W wyniku wdrożenia proponowanej strategii internacjonalizacji, Wnioskodawca planuje pozyskać nowe kontrakty handlowe. Jako cel stawia sobie pozyskanie minimum 5 nowych kontraktów handlowych na wybranym rynku docelowym. W ramach działań Wnioskodawca planuje udział w następujących imprezach targowych: a) FRUIT LOGISTICA BERLIN, b) INTERPACK DUSSELDORF, c) FIBO KOLONIA, d) FACHPACK NURNBERG, e) INTERZOO NURNBERG. Realizacja projektu przyczyni się do wzmocnienia polskiej gospodarki oraz promocji Polski jako atrakcyjnego partnera gospodarczego. Ponadto celem, który chce osiągnąć firma, jest wprowadzenie rozpoznawalności przedsiębiorstwa w Niemczech. Dzięki temu wprowadzenie na rynek zagraniczny nowych produktów będzie zdecydowanie łatwiejsze i szybsze.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.