Dynamiczny system obsługi prac zleconych odpowiadający na zmienne warunki realizacji zadań
Przedmiotem realizacji projektu jest opracowanie złożonego systemu wykorzystującego najnowszą wiedzę naukową dla osiągnięcia automatyzacji procesów związanych ze świadczeniem prac zleconych charakteryzujących się krótkim terminem realizacji i dużą zmiennością priorytetów. Planowany produkt jako rezultat projektu będzie wykorzystywany zarówno na wewnętrzne potrzeby wnioskodawcy, tj. spółki Express, a także jako usługa dostępna dla klientów z zewnątrz. System będzie wprost odpowiadał na potrzeby przedsiębiorstw działających w takich branżach jak: usługi kurierskie, transportowe, serwisowe, wsparcia technicznego, logistyczne, konfekcjonowania, obsługi imprez masowych i wiele innych, które charakteryzują się potrzebą zaangażowania dużej liczby pracowników z krótkim wyprzedzeniem i na krótki czas. Cechą charakterystyczną procesów biznesowych realizowanych przez firmy z tych branż jest m.in. duża fluktuacja pracowników i związane z tym koszty, a także duża zmienność warunków wykonania zleceń oraz nadanych im priorytetów. To zaś wpływa na konieczność reorganizacji pracy wielu pracowników jednocześnie i wdrożenia szybkich zmian, ponieważ każde opóźnienie oznacza realne koszty, w tym naliczenie kar. Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.