Kontynuacja ekspansji zagranicznej firmy BLUEBERRY ROASTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ dzięki realizacji projektu Go to Brand EXPO 2020
SA.55396(2019/X) Głównym celem projektu jest zwiększenie sprzedaży eksportowej firmy BLUEBERRY ROASTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, zajmującej się produkcją trzech typów produktów: kaw palonych (kluczowy produkt – 90% sprzedaży), herbat (10% sprzedaży). Cel projektu zostanie zrealizowany w w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju. Projekt zakłada wejście na 6 nowych rynków: ZEA, Oman, Katar, Kuwejt, Bahrajn, Arabia Saudyjska. Dla realizacji projektu wytypowano 8 działań eksportowych w oparciu o program EXPO 2020 w Dubaju. Podstawowym działaniem jest udział w następujących targach: 1. SIAL MIDDLE EAST, ZEA, 09.2021, 2. Food & Hospitality, Oman, 10.2021, 3. The Speciality Food Festival, ZEA, 11.2021, 4. Foodex Saudi, Arabia Saudyjska 11.2021, 5. ME Organic & Natural Products Expo Dubai, ZEA, 12.2021, 6. Udział w Polsko-Emirackim forum gospodarczym 12.2021, 7. Yummex, ZEA, 02.2022, 8. SIAL MIDDLE EAST, ZEA, 09.2022, Dodatkowo firma zakupi: – Usługa doradcza – rynek ZEA, – 6 misji gospodarczych do: ZEA, Oman, Katar, Kuwejt, Bahrajn, Arabia Saudyjska. W tym jedno stoisko narodowe (ZEA), – zakup materiałów informacyjno-promocyjnych (katalogi). Projekt przyczyni się do realizacji celów programu PO IR 2014-2020 oraz działania samego programu GO TO BRAND. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych pochodzących z bieżącej działalności firmy oraz programu GO TO BRAND.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.