Uczestnictwo w działaniach promocyjnych mających na celu internacjonalizację produktów marki BIFIX Spółka jawna.
SA.55396(2019/X) Projekt jest wynikiem realizacji strategii przedsiębiorstwa BIFIX, mającej na celu podniesienie stopnia konkurencyjności spółki poprzez internacjonalizację swoich produktów oraz wzrost przychodów ze sprzedaży eksportowej. W ramach projektu Wnioskodawca zamierza wziąć udział w branżowych targach zagranicznych o znaczeniu międzynarodowym, celem promocji marki produktowej BIFIX. Projekt jest wynikiem głębokiej analizy tendencji rynkowych na rynkach zagranicznych, w szczególności azjatyckich, a także nieustającego dążenia Wnioskodawcy do dywersyfikacji swojego portfolio. Projekt związany jest z Programem promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju. W ramach projektu, Wnioskodawca planuje wziąć udział w targach międzynarodowych Gulfood Dubai 2022 odbywających się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, jak również Polsko-Emirackim Forum Gospodarczym. Projekt finansowany będzie w całości ze środków własnych przedsiębiorstwa, pochodzących z bieżącej działalności.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.