Internacjonalizacja marek produktowych firmy Miraculum S.A. poprzez promocję w krajach Zatoki Perskiej na EXPO 2020
SA.55396(2019/X) Projekt zakłada zwiększenie obecności firmy na rynkach zagranicznych w krajach Zatoki Perskiej, co pozwoli na pozyskanie nowych klientów na naszą ofertę produktową. W toku realizacji branżowego programu promocji kosmetyków zaprezentowane zostaną produkty z następujących kategorii: linia premium perfum CHOPIN, produkty do makijażu JOKO, linia produktów do pielęgnacji twarzy i ciała oraz perfum Pani Walewska, linia perfum Być Może, linia produktów do pielęgnacji twarzy i ciała Gracja, linia produktów do depilacji Tanita, linia produktów do golenia Lider i Wars oraz linia produktów do pielęgnacji twarzy i linię perfum Miraculum. Projekt będzie realizowany od 01 kwietnia 2021 do 30 września 2022 roku. Spółka w ramach projektu i w zgodności z programem branżowym promocji kosmetyków zaplanowała udział w szeregu zadań promocyjnych: 1.Udział w targach The Beautyworld Middle East 2021 – X 2021 roku 2.Trzy misje wyjazdowe do Dubaju, w tym na Forum Gospodarcze w XII 2021 roku. 3.Nabycie lub wytworzenie i dystrybucja obcojęzycznych materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak: katalogi Joko i Miraculum, torby. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.