Internacjonalizacja firmy LIRA Sp. z o.o.
Projekt Internacjonalizacja firmy LIRA polega na realizacji działań, które pozwolą na swobodny handel i poszerzenie odbiorców zagranicznych. Model biznesowy został opracowany samodzielnie w 2021 roku w oparciu o własne doświadczenia i analizę bieżących i przyszłych potrzeb firmy. LIRA ma następujące zadania w zakresie objętym projektem: a) wystawienie się na międzynarodowych targach branżowych Light & Building we Frankfurcie 2022 (Niemcy) poprzez: – zabudowę stoiska wystawienniczego na powierzchni targowej wynajętej przez partnera handlowego firmę Liralighting, – zakup usług w zakresie transportu osób oraz eksponatów oraz elementów zabudowy wraz z ubezpieczeniem – podróż służbowa max. 3 osób uczestniczących w targach, w okresie nie dłuższym niż dwa dni przed rozpoczęciem jeden dzień po zakończeniu imprezy targowej – reklamę w mediach targowych. b) promocję w postaci kampanii promocyjnej w Internecie poprzez reklamę w zagranicznych portalach branżowych typu ARCHI EXPO, ARCHITONIC Działania te mają prowadzić do zwiększenia sprzedaży na rynki krajowe i zagraniczne oferowanych produktów. Produktami przeznaczonymi do internacjonalizacji jest grupa produktów: projektory do oświetlania ekspozycji. Zagraniczne rynki docelowe: – kraje skandynawskie – kraje arabskie – Niemcy, Francja, Belgia, – Litwa, Łotwa, Słowenia, Czechy Dzięki realizacji projektu potrzeby te zostaną zaspokojone w sposób kompleksowy, a pozycja konkurencyjna firmy LIRA zostanie wzmocniona.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.