Wzornictwo przemysłowe i własna marka motorem rozwojowym przedsiębiorstwa KOMINOX Marcin Czerniak
Projekt polegać będzie na stworzeniu nowych, innowacyjnych i atrakcyjnych wzorniczo własnych produktów w firmie KOMINOX – systemu prefabrykowanych wiat i pawilonów modułowych fotowoltaicznych. Założone w ramach projektu działania stanowią wynik audytu wzorniczego, który wskazał na to, że firma nie posiada praw autorskich do wzorów ani patentów technologicznych, a jej oferta skupiona jest na usługach i pracy opartej na rozwiązaniach dostarczonych przez producentów, a nie produkcji własnej. W związku z tym zakupione zostaną wysoce zaawansowane technologicznie specjalistyczne maszyny i stworzony zostanie proces produkcyjny. Wprowadzenie innowacji produktowej oraz stworzenie nowej własnej marki stanowić będzie bezpośrednią realizację rekomendacji zawartych w Strategii Wzorniczej, w ramach wprowadzanego w firmie procesu wzorniczego. Stworzone zostaną również elementy systemu komunikacji nowych produktów, w tym system identyfikacji wizualnej dla nowej marki. Wprowadzenie innowacji marketingowych i organizacyjnych umożliwi kompleksową organizację nowej jakości na linii proces produkcyjny – obsługa klienta, a także znacząco zwiększy rozpoznawalność nowej marki produktowej. Poprzez usprawnienie procesu komunikacji z klientem i stworzenie strategii marketingowej zostanie uzyskany efekt w postaci podejścia omnichannel dla nowych produktów firmy KOMINOX, spójnego we wszystkich obszarach działania.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.