Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa DREWMAX dzięki wdrożeniu rekomendacji Strategii Wzorniczej
Działalność firmy Drewmax to przede wszystkim produkcja mebli kuchennych oraz obsługa stolarzy i studi mebli kuchennych w zakresie dostawy płyt i akcesoriów meblowych. Przedmiotem projektu było wdrożenie rekomendaji zawartych w strategii wzorniczej będącej efekt przeprowadzenia w firmie audytu wzorniczego w ramach etapu I działania1.4. W wyniku wdrożenia strategii wzorniczej w firmie powstała nowa kolekcja mebli kuchennych i wolnostojących w trzech linia stylistycznych oraz dwóch wariantach cenowych. Ponadto stworzono nowa strategie marketingową firmy oraz wdrożono modelowy proces wzorniczy. Zakupiono środki trwałe w postaci okleiniarki wąskich płaszczyzn, pilarki panelowej połączonej z magazynem, automatycznego magazynu płyt oraz oprogramowania do tworzenia i produkcji mebli. W ramach usług doradczych przeprowadzono pełny rebranding marki firmowej Drewmax oraz stworzono nową markę mebli ” Fordomo”.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.