Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa SIMBA S.C. dzięki wdrożeniu strategii wzorniczej.
Projekt polega na wdrożeniu rekomendacji zawartych w zatwierdzonej przez PARP strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I tj. przeprowadzeniu działań, których końcowym rezultatem będzie wprowadzenie na rynek innowacji. Zakres działań rekomendowanych (szczegółowy opis w cz. VIII) obejmuje zakup środków trwałych, WNiP i usług doradczych. Zakres działań wynika z konieczności rozwiązania zdefiniowanych w trakcie audytu problemów wzorniczych m.in.: – Brak wyróżnika oferty na tle innych producentów – Brak rozróżnienia oferty w stosunku do różnych grup klientów – Brak spójności systemu identyfikacji wizualnej – Struktura organizacyjna i system zarządzania niedopasowane do poziomu rozwoju firmy – Brak priorytetyzacji zadań i narzędzi wspierających pracę – Brak jasno zdefiniowanych procesów i instrukcji stanowiskowych – Brak nadzoru, nad jakością działań – Brak profesjonalnego procesu projektowania – Brak mierzenia efektywności działań marketingowych – Brak podstaw do strategicznego rozwoju Zaplanowane w projekcie działania wynikają z rekomendacji i są zbieżne z wizją rozwoju firmy a zakres rekomendacji szczegółowo uzasadniono w Strategii Wzorniczej.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.