EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA - szkolenia i doradztwo dla kadr systemu oświaty woj. podkarpackiego.
CEL: Do końca X.2023 r. 1820 osób (1547 K, 273M) spośród 2022 objętych wsparciem przedstawicieli kadr systemu oświaty zaangażowanych w realizację eduk. włączającą na różnych poziomach syst oświaty (PDN, przedszkole, szkoła, JST, KO), z obszarów woj. podkarpackiego podniesie wiedzę w zakresie edukacji włączającejGRUPA DOCELOWA: 2 022 os (1718 K, 304 M) zaangażowanych w zadania zw. w realizację eduk. włączającą na różnych poziomach syst oświaty, z obszarów woj. podkarpackiego, tj:186 pracowników kuratoriów oświaty (KO) i pracowników JST odpowiedzialnych za edukację, w szczeg za eduk włączającą (gł kadra kierownicza/decyzyjna)1836 pracowników Placówek Doskonalenia Nauczycieli (PDN) oraz nauczycieli i przedstawicieli kadry kier przedszkoli, szkół podst.(SP), liceów ogólnokszt (LO), techników, szkół branżowych I i II st, szk. artystycznych realizujących kształcenie ogólne w zakresie SP/LOWSKAŹNIKI:Liczba przedstawicieli kadry systemu oświaty objętych wsparciem w Programie 2022Liczba materiałów merytorycznych opracowanych w ramach udzielonego doradztwa – 3Liczba przedstawicieli kadr systemu oświaty, którzy podnieśli wiedzę nt. edukacji włączającej – 1820Liczba trenerów (ekspertów) przeszkolonych przez ORE w ramach projektu Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi opracowanie modelu szkolenia i doradztwa – 4Liczba akredytowanych placówek doskonalenia nauczycieli i/lub bibliotek pedagogicznych i/lub poradni pedagogiczno psychologicznych z woj. podkarpackiego, z którymi nawiązano współpracę w ramach projektu – 1ZADANIA:1. Szkolenia2. Doradztwo
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.