Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój e-usług publicznych w Gminie Jelcz-Laskowice

nazwa beneficjenta
GMINA JELCZ-LASKOWICE
wartość projektu
1 680 517,90 zł
dofinansowanie z UE
1 409 462,70 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
oławski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
2.1. E-usługi publiczne
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Jelcz-Laskowice poprzez wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie i komunikację elektroniczną oraz uruchomienie 45 e-usług o wysokim stopniu dojrzałości. Przedmiotem projektu jest rozwój e-usług publicznych A2A, A2C i A2B w Gminie Jelcz-Laskowice. Projekt polega na wdrożeniu wielomodułowych systemów teleinformatycznych oraz ich integracji z Platformą Usług Administracji Publicznej ePUAP Projekt obejmuje 4 zadania: 1. Wdrożenie systemów wspomagających i e-usług publicznych – tj. wdrożenie: 6 systemów teleinformatycznych; oprogramowania bazodanowego oraz 7 systemów dziedzinowych; 11 modułów e-usług, aplikacji zapewniającej kompatybilność z urządzeniami mobilnymi oraz powiadamiania o sytuacjach kryzysowych. W ramach zadania planowane jest również udostępnienie informacji sektora publicznego, uzupełnienie zasobów ICT oraz szkolenie pracowników. 2. Testy bezpieczeństwa i działania edukacyjne 3. Przygotowanie i zarządzanie projektem 4. Działania promocyjne Projekt adresowany jest do mieszkańców, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych, placówek oświatowych, administracji i środowiska akademickiego z terenu jak i spoza obszaru Gminy. Projekt adresowany jest także do pracowników UMiG i ZEA, których praca stanie się bardziej efektywna poprzez wyeliminowanie tradycyjnego sposobu załatwiania spraw, skrócenie czasu świadczenia usług, usprawnienie czynności manualnych, zmniejszenie ilości dokumentów papierowych i wyeliminowanie popełnianych błędów. Wnioskodawcą, inwestorem, beneficjentem jest Gmina Jelcz-Laskowice. Podmiotem realizującym i ponoszącym wydatki w projekcie obok Gminy będzie także jej jednostka organizacyjna tj. Zespół Ekonomiczno-Administracyjny (ZEA), w którym zostaną wdrożone elementy systemu. Gmina odpowiada za całość projektu na wszystkich etapach realizacji, zapewni wykwalifikowany personel oraz zaplecze techniczne, gwarantuje również trwałość instytucjonalną i finansową

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.