Międzynarodowa ekspansja produktów tekstylnych
Celem pośrednim projektu jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego sektora MŚP. Natomiast bezpośrednim celem przedsięwzięcia jest wdrożenia nowego modelu biznesowego poprzez udział firmy ZWOLTEX sp. z o.o. w zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy, wyszukiwanie i dobór partnerów na rynkach docelowych (Niemcy, Holandia, USA). Dodatkowo zostaną podjęte działania wizerunkowo-marketingowe. Przedmiotowe działania wynikają z strategii biznesowej w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa. W wyniku wdrożenia proponowanej strategii internacjonalizacji, Wnioskodawca planuje pozyskać nowe kontrakty handlowe. Jako cel stawia sobie pozyskanie minimum 7 nowych kontraktów handlowych na wybranym rynku docelowym. W ramach działań Wnioskodawca planuje udział w następujących imprezach targowych: 1. Targi Heimtextil, Niemcy; 2. Targi PLMA 2020 Amsterdam; 3. Targi PSI Dusseldorf, 2021; 4. Targi Kind + Jugend Kolonia 2022; 5. Targi All baby & Child, USA. Realizacja projektu przyczyni się do wzmocnienia polskiej gospodarki oraz promocji Polski jako atrakcyjnego partnera gospodarczego. Ponadto celem, który chce osiągnąć firma, jest wprowadzenie rozpoznawalności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. Dzięki temu wprowadzenie na rynki zagraniczne nowych produktów będzie zdecydowanie łatwiejsze i szybsze.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.