Wdrożenie nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w celu rozwoju działalności na nowych rynkach zagranicznych w firmie „S-GROUP”
Celem przedmiotowego projektu jest wdrożenie przez Firmę nowego modelu biznesowego, ukierunkowanego na rozwój działalności eksportowej Wnioskodawcy. Strategia rozwoju eksportu zawiera szczegółowe działania konieczne do rozwoju Firmy na wskazanych nowych rynkach zagranicznych poprzez realizację zadań m.in.: udział w imprezach targowo-wystawienniczych, wprowadzenie nowoczesnych form promocji produktów Firmy oraz korzystanie z usług doradczych podlagających na wyszukiwaniu, selekcji i organizacji spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi, a także udział w misjach gospodarczych. Ponadto strategia zawiera opracowanie rynków docelowych działalności eksportowej, analizę pozycji konkurencyjnej Wnioskodawcy oraz opisuje jego działalność. W ramach wprowadzania działań zawartych w nowym modelu biznesowym Firmy, ta zwiększy swoją pozycję konkurencyjną na arenie międzynarodowej oraz pozyska nowych partnerów biznesowych. Rynkami docelowymi wskazanymi w przedmiotowej strategii rozwoju eksportu są Francja i Dania.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.