WDROŻENIE NOWEGO MODELU BIZNESOWEGO INTERNACJONALIZACJI W CELU ROZWOJU DZIAŁALNOŚCI NA NOWYCH RYNKACH ZAGRANICZNYCH W FIRMIE ROSAGO.
Celem przedmiotowego Projektu jest zwiększenie konkurencyjności oraz wzrostu przychodów ze sprzedaży eksportowej Firmy poprzez wdrożenie nowego modelu internacjonalizacji przedsiębiorstwa ROSAGO. Nowa strategia Firmy zawiera opracowanie najbardziej perspektywicznych nowych rynków docelowych dla Wnioskodawcy, strategię wejścia na te rynki w tym wskazanie kluczowych wydarzeń targowo-wystawienniczych oraz najefektywniejszych narzędzi i metod promocji Firmy, bazując na jej czynnikach konkurencyjności względem firm oferujących podobne produkty na rynkach docelowych. W ramach niniejszego projektu planuje się 29 zadań związanych z opracowaniem nowoczesnych materiałów promocyjnych, skorzystaniem z usług polegających na przygotowaniu do wyszukiwania i przygotowania do negocjacji z nowymi partnerami biznesowymi oraz wyjazdami na imprezy targowo-wystawiennicze. Grupą docelową Firmy w ramach wdrażanego projektu będą klienci na nowych, określonych przez strategię rynkach docelowych (Portugalia, Norwegia),w ramach oferowanych grup produktowych Firmy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.