Wdrożenie nowej strategii internacjonalizacji firmy IQDENT sp. z o.o.
Przedmiotem projektu jest realizacja działań, zmierzających do wdrożenia strategii biznesowej wejścia na nowe rynki zagraniczne: australijski, irański, brazylijski, uzbekistański, koreański oraz włoski. Strategia zostanie wdrożona poprzez udział Wnioskodawcy w targach międzynarodowych. W projekcie przewidziano udział w 16 imprezach targowych związanych z kosmetologią, gdzie promowane będą frezy kosmetyczne pod marką IQNails. Ponadto w projekcie zaplanowano realizację dodatkowych działań promocyjnych, tj. produkcję materiałów promocyjnych w postaci katalogów, ulotek, zdjęć, filmów promocyjnych, przygotowanie strony internetowej oraz innych działań, zmierzających do wzmocnienia wizerunku marki firmy na rynkach docelowych. Projekt rozpocznie się 31.12.2019r. a zakończy się 31.12.2021 r. W tym okresie zakłada się realizację wskaźników projektu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.