Zwiększenie konkurencyjności i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa INTERICE Piotr Borowski poprzez zakup prorozwojowej usługi doradczej - Wsparcie opracowania i wdrożenia strategii komunikacji marki
Celem projektu jest rozwój przedsiębiorstwa INTERICE Piotr Borowski poprzez skorzystanie z profesjonalnej usługi doradczej polegającej na przygotowaniu strategii komunikacji marki przedsiębiorcy. Dzięki przeprowadzeniu usługi, firma zwiększy swoją szansę na odniesienie sukcesu rynkowego, zdobycie przewagi konkurencyjnej, a przez to podwyższenie przychodów i zysków. Posiadając w swojej ofercie kilka punktów sprzedaży gasptronomicznej oraz obserwując zmieniajce się trendy na rynku, w tym związane z obostrzeniami, niezbędne jest przeorganizowanie sposobu sprzedaży i stworzenie przez firmę profesjonalnej strategii komunikacji marki, aby wyróżnić się na rynku, stać się marką kojarzoną przez klientów w sposób, jaki zostanie świadomie zaplanowany. Dzięki wsparciu ekspertów zostaną wspólnie wypracowane cele i wyzwania, jakie marka stawia przed sobą oraz spójny plan taktyczny wraz z harmonogramem i kosztorysem niezbędnych działań.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.