Trójka w gotowości
Celem pr. jest doskonalenie umiejętności uniwersalnych, nabycie kompetencji kluczowych u min. 64 (32K/32M) ucz. uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 3 w Morągu poprzez realizację zajęć dodatkowych, doposażenie placówki w sprzęt niezbędny do nauczania kompetencji matematyczno-przyrodniczych oraz uzyskanie kompet/kwalifik. oraz umiejętn uniwersal. przez 14 n-li/ek (9K/5M) poprzez realizacje kursów sprzyjających kształtowaniu kompetencji kluczowych oraz nauczania metodą eksperymentu w okresie: 01.08.2021-30.06.2022r. Pr. zakłada doskonalenia kompet. i rozwijania umiejęt. uniwersal. kadry pedagogicznej, „szkoła” jako grupa pedagogów ma za zad. przygotować dzieci i młodzież do uczenia się przez całe życie, ważne jest rozwijanie kompet. kluczowych i umiejet. uniwersal. które każdy nauczyciel/ka bez wzgl. na to na jakim etapie edukacyjnym pracuje i jakiego przedmiotu uczy zobowiązany/a jest je rozwijać. W ramach pr. realizowane będą zaj. dodatkowe dla ucz., które mają na celu kształtowanie i rozwijanie kompet. uczniów z zakresie przedmiotów przyrodniczych i/lub matematycznych, rozwijanie kompet. cyfrowych jak i umiejętn. uniwersal./postaw w tym: kreatywność, innowacyjność i praca w zespole. Realiz. zad. niewątpliwie będzie miała swoje odzwierciedlenie w wynikach z egzaminów zewnętrznych i wewnętrznych dzieci. Pr. będzie oddziaływał na doskonalenie i rozwijanie umiejętn. poprzez rozwijanie i stosowanie podstawowych sposobów komunikowania się ludzi, wprowadzenie w rynek pracy. Dzięki realizacji pr. zostaną doposażone sale nr: 21, 5a, 6a, 8a, 9a, 10a.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.