Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój elektronicznych usług publicznych.

nazwa beneficjenta
GMINA ŚRODA WIELKOPOLSKA
wartość projektu
3 191 238,06 zł
dofinansowanie z UE
2 370 186,19 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
słupecki
średzki (wielkopolskie)
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt realizowany w okresie 28.10.2021-30.06.2023 w ramach 3 zadań.Przedmiotem projektu jest stworzenie systemów zapewniających mieszkańcom Gminy Środa Wielkopolska i Gminy Słupca oraz odbiorcą usług MPECWiK możliwość korzystania z szerokiego zakresu usług publicznych dostępnych drogą elektroniczną z wykorzystaniem profilu zaufanego i innych form zabezpieczeń, poprzez budowę lokalnych środowisk e-administracji, wprowadzenie zdefiniowanych procedur obsługi i standardów informatycznych, modernizację infrastruktury teleinformatycznej urzędów administracji publicznej oraz przeszkolenie kadr z zakresu wdrożonych systemów informatycznych w Gminie Środa Wielkopolska, MPECWiK i Gminie Słupca. Przedmiotowy projekt swym zakresem obejmuje rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie ww. jednostek. W ramach projektu poniesione zostaną koszty związane z modernizacją sieci teleinformatycznej w Gminie Słupca oraz zakupem sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wdrożenia nowoczesnych systemów informatycznych, pracami wdrożeniowo-szkoleniowymi i promocją projektu przez wszystkich Partnerów. Produkty (rok osiągnięcia 2023): – Liczba uruchomionych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne-4 szt.; – Liczba rozbudowanych lub zmodernizowanych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne-1 szt.; – Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości 3 – dwustronna interakcja-10 szt. – Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja-13 szt.; – Liczba podmiotów, które udostępniły on-line informacje sektora publicznego-2 szt.; – Liczba zdigitalizowanych dokumentów zawierających informacje sektora publicznego- 1161 szt.; – Liczba udostępnionych on-line dokumentów zawierających informacje sektora publicznego-1161szt.; – Liczba zakupionych środków trwałych-82 szt.; – Liczba nabytych wartości niematerialn

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.