Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój elektronicznych usług publicznych w gminie Wolsztyn i gminie Grodzisk Wielkopolski

nazwa beneficjenta
GMINA WOLSZTYN
wartość projektu
4 734 998,17 zł
dofinansowanie z UE
3 795 488,33 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
grodziski (wielkopolskie)
wolsztyński
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest stworzenie systemów zapewniających mieszkańcom Gminy Wolsztyn i Grodzisk Wlkp., możliwość korzystania z szerokiego zakresu usług publicznych dostępnych drogą elektroniczną z wykorzystaniem profilu zaufanego i innych form zabezpieczeń, poprzez budowę lokalnych środowisk e-administracji, wprowadzenie zdefiniowanych procedur obsługi i standardów informat oraz modernizację infr. teleinformatycznej urzędów administracji publicznej.Projekt obejmuje rozwój elektr. systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie wskazanych JST. Projekt będzie realizowany w partnerstwie 3 podmiotów: Gminy Wolsztyn, PGK w Wolsztynie oraz Gminy Grodzisk Wlkp. Zadania:- Gmina Wolsztyn: zakup licencji oraz asysty techn,prace szkoleniowo-wdrożeniowe,zakup sprzętu do wdrożenia elektronicznych systemów),- Gmina Grodzisk Wlkp.: zakup systemów obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania Gminy Grodzisk Wlkp, zakup sprzętu do wdrożenia elektr systemów, modernizacja serwerowni, – PGK zakup licencji, zakup sprzętu niezbędnego do wdrożenia elektr systemów, wdrożenie systemów, szkolenia, modern strony internet, rozbudowa GIS.Efekty rzeczowe realizacji projektu to (rok osiągnięcia 2022):-Liczba uruchomionych systemów teleinf. w podmiotach wykonujących zad. publiczne – 2 szt.;-Liczba rozbudowanych lub zmodernizowanych systemów teleinf. w podmiotach wykonujących zad. publiczne – 3 szt.;-Liczba usług publ. udost. on-line o st. dojrzałości 3 – dwustronna interakcja – 10 szt.-Liczba usług publ. udost. on-line o st. dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 17 szt.;-Liczba podmiotów udostępniających usługi wewnątrzadmin. (A2A) – 1 szt.;-Liczba udost. usług wewnątrzadmin. (A2A) – 1 szt.-Liczba zakupionych środków trwałych – 44 szt.;-Liczba nabytych wartości niematerialnych i prawnych – 30 szt.;-Liczba podmiotów, które udostępniły on-line informacje sektora publ. – 2 szt.;-Liczba udost. on-line dokumentów zawierających informacje sektora publ. – 210 szt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.