Ekspansja marki Lerni na rynki zagraniczne.
SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest realizacja planu eksportu poprzez organizacje wyjazdów promocyjnych i udział w targach handlowych firmy Lerni Sp. z o.o., a także budowa i wzmacnianie pozycji marki „Lerni.us” na rynku międzynarodowym. W ramach zadań realizowanych w programie Go to Brand beneficjent ma zamiar wystąpić jako wystawca na imprezach targowo-wystawienniczych odbywających się na terenach Europie, Australii oraz Ameryki Północnej. Poprzez promocję swoich produktów w ww. miejscach planujemy nawiązać współprace z wieloma potencjalnymi klientami. Rozpowszechnienie naszej oferty na rynkach zagranicznych spowoduje wzrost eksportu i napędzi rozwój firmy. Wnioskodawca wybrał 3 rynków docelowych w tym jeden perspektywiczny w celu zaprezentowania swojego produktu. Te rynki to: – USA – Wielka Brytania – Niemcy Wybrane targi zostały dopasowane wedle kategorii w której możliwe jest pokazywanie innowacyjnych produktów oraz usług elektronicznych. W ramach projektu wnioskodawca zorganizuje wpis, promocje oraz udział firmy oraz jej 3 pracowników. Firma Lerni ma zamiar promować usługi IT w formie otwartego systemu nauki języków obcych na komputery stacjonarne,laptopy oraz tablety. Projekt przyczynia się do rozwoju polskiej branży IT/ICT poprzez wdrażanie inteligentnych systemów nauki języków w przedsiębiorstwach i szkołach.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.