Internacjonalizacja firmy DELTA-CAD Sp. z o.o. na rynkach zagranicznych poprzez wdrożenie nowego modelu biznesowego
Projekt będzie realizowany w oparciu o model biznesowy, który został opracowany w terminie kwiecień-maj 2021 r. Opracowanie modelu biznesowego zostało zlecone firmie GFM Łukasz Pawlak. Produkt przeznaczony do internacjonalizacji to szablony pomiarowe wykonywane w nowej technologii addytywnej (MJF). Projekt zakłada nawiązanie trwałych relacji handlowych z odbiorcami na nowym rynku internacjonalizacji – Słowacji. Grupą docelową oferowanych przez firmę DELTA-CAD produktów są producenci części samochodowych/samochodów. Słowacja jest obecnie największym producentem samochodów na świecie w przeliczeniu na mieszkańca. Najważniejsze zadania w ramach przygotowania do wdrożenia modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności to: 1. Usługi doradcze dot. opracowania nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności 2. Nabycie wartości niematerialnych i prawnych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności – zakup licencji programu. 3. Udział w międzynarodowych targach, wystawach lub misjach gospodarczych. 4. Nabycie środków trwałych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności – Zakup makiety demonstracyjnej. 5. Usługi doradcze dot. przygotowania do wdrożenia nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.