Opracowanie modeli analizy behawioralnej użytkowników z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji w celu predykcji zachowań konsumenckich, rekomendacji produktów i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych w branży księgarskiej.
SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).Przedmiotem projektu są prace B+R mające na celu opracowanie autorskich rozwiązań – inteligentnego systemu analizy behawioralnej klienta wraz z szacowaniem ryzyka odejścia oraz systemu rekomendacji książek opartego na algorytmach sztucznej inteligencji. Rozwiązanie oparte na sieciach neuronowych będzie dotyczyło połączenia wyników analizy danych o zachowaniach użytkowników (w tym o sposobie, czasie i częstotliwości czytania z danymi o książkach w celu skutecznego szacowania ryzyka odejścia klienta i poprawie wskaźnika retencji w sposób odpowiadający specyfice branży księgarskiej). W tym celu przeprowadzone zostaną badania przemysłowe (etap 1 i 2), prace rozwojowe (etap 4) oraz prace przedwdrożeniowe (etap 5). W wyniku badań powstanie autorski system wykorzystujący metody automatycznej oceny profili użytkowników i dopasowania do tych profili strategii rekomendacji produktowych. Rezultaty projektu pozwolą na wdrożenie zupełnie nowej usługi – spersonalizowanych rekomendacji, które będą zachęcać użytkowników do pozostania dłużej oraz znacząco uefektywnią retencję. Dzięki wytworzonemu oprogramowaniu i pozyskanej wiedzy wzrośnie konkurencyjność Legimi, nie tylko na rynku polskim ale i międzynarodowym. Przychody Legimi pochodzą z miesięcznej opłaty abonamentowej, z której klienci mogą zrezygnować w dowolnym momencie poprzez anulowanie subskrypcji, co jest istotnym problemem nie tylko W-cy ale i całej branży. Zatem, należy określić ścieżkę maksymalizacji wartości jaką subskrybenci czerpią z naszych usług. Przychody są proporcjonalne do liczby subskrybentów, a 3 procesy bezpośrednio wpływają na tę liczbę, tj. wskaźnik pozyskiwania nowych klientów, wskaźniki rezygnacji oraz tempo ponownego dołączania byłych użytkowników.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.