Promocja marki produktowej Salvum Lab na rynkach Zatoki Perskiej w latach 2021-2022
SA.60012(2020/X) Projekt dotyczący promocji marki produktowej Salvum Lab na rynkach Zatoki Perskiej w latach 2021-2022 zostanie zrealizowany w ramach programu promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w EXPO 2020 w Dubaju, stanowiącego integralną część poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand (PO IR). W ramach projektu spółka będzie promować swoje produkty jako wystawca podczas targów Arab Health 2022 oraz DUPHAT 2022 w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, które zostały wybrane jako rynek perspektywiczny, a także podczas targów CPhI Middle East & Africa w Arabii Saudyjskiej, również wybranej jako rynek perspektywiczny. Działania na targach dopełniać będzie misja wyjazdowa do Dubaju na Polsko-Emirackie Forum Gospodarcze, usługa doradcza w zakresie przygotowania wejścia na rynek Zatoki Perskiej oraz dodatkowe działania informacyjno-promocyjne, takie jak produkcja materiałów promocyjnych. Wybór powyższych rynków oraz działań został dokonany w oparciu o dotychczasowe doświadczenie eksportowe oraz zdiagnozowany wysoki potencjał ZEA i Arabii Saudyjskiej, jak i wskazanych wydarzeń targowych. Działania w ramach projektu będą współfinansowane w formie pomocy de minimis, a wkład własny zostanie pokryty ze środków własnych firmy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.