Promowanie marki La Vitta poprzez udział w Światowej Wystawie EXPO w Dubaju szansą na rozwój.
SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zwiększenie obszaru działalności polskiej firmy LVR MARZENA ŚWIERCZYŃSKA na rynkach zagranicznych poprzez promocję marki produktowej. Ekspansja na rynek perspektywiczny ZEA otwiera nowe perspektywy rozwoju firmy i tym samym pozwala zwiększyć skalę jej działalności. Projekt będzie obejmował swoim zakresem m.in. następujące działania: 1. Zakup usługi doradczej w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy i przygotowania wejścia na rynek ZEA. 2. Udział w forum gospodarczym 3. Udział w charakterze wystawcy na targach: International Fashion Week Dubai, ZEA 4. Udział w misji gospodarczej wyjazdowej 5. Nabycie materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki; 6. Sesje zdjęciowe niezbędne do promowania i prezentowania produktu. W ramach w/w działań zostaną poniesione koszty związane z podróżami służbowymi, transportem, rezerwacją powierzchni wystawienniczych, organizacją stoisk wystawowych na wydarzeniach targowych, usługami doradczymi, organizacją spotkań, misji gospodarczych oraz wydatkami na działania promocyjne. Wnioskodawca w wyniku projektu będzie aktywnie działać na rynku ZEA a tym samym przyczyni się do ekspansji polskich firm na rynki międzynarodowe. Przedmiot projektu zgodny jest z Branżowym Programem Promocji MODA POLSKA
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.