Umiędzynarodowienie działalności firmy Maria Pieczka SETAM poprzez opracowanie i wdrożenie nowego Modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności
Projekt ma na celu promocję oryginalnej odzieży outdoorowej oferowanej przez firmę SETAM pod własną marką WADERA, na rynkach docelowych / Rosja, Francja i Niemcy/. Na potrzeby promocji opracowano Nowy Model Biznesowy / wykonany przez firmę zewnętrzną/, oparty na udziale, jako wystawca w międzynarodowych targach : IWA , 3-6 marzec 2022, Norymberga Niemcy; Jagd & HUND, 1-6 luty 2022, Dortmund;Niemcy Game Fair, Francja, czerwiec 2022 ; udział na dwóch edycjach Hunting and Fishing in Russia, Moskwa, marzec i wrzesień 2022 , oraz na działaniach w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności – nabycie środków trwałych wraz z specjalistycznym oprogramowaniem / wartości niematerialnych i prawnych/ Działanie niezbędne i konieczne w celu wprowadzania innowacji produktowej, ograniczenia kosztów produkcji i odpadów poprodukcyjnych oraz skrócenia czasu realizacji, przy utrzymaniu wysokiej powtarzalnej jakości wprowadzanie działań – zakup komputerowego systemu przygotowania produkcji/wykrojów/ CAD/CAM (dotychczas odbywa się to ręcznie) wraz z niezbędnymi urządzeniami: Ploter, Digitalizator. Projekt finansowany ze środków własnych i przyznanej dotacji
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.