Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zwiększenie dostępności Urzędu Gminy Łabowa poprzez wdrożenie e-usług dla mieszkańców Gminy Łabowa

nazwa beneficjenta
GMINA ŁABOWA
wartość projektu
877 626,94 zł
dofinansowanie z UE
642 427,49 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
nowosądecki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-ADMINISTRACJA I OTWARTE ZASOBY
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest uruchomienie świadczenia drogą elektroniczną usług publicznych skierowanych dla biznesu A2B i obywateli A2C oraz wdrożenie nowych rozwiązań informatycznych, które będą służyć cyfryzacji procesów i procedur administracyjnych w Gminie Łabowa.Projekt ma charakter lokalny, bo realizowany będzie w 1 Gminie Łabowa, typy projektu: A.Zaplanowano wdrożenie następujących zadań: 1OPRACOWANIE DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ IV kw. 2019 przeprowadzono diagnozę sytuacyjną i opracowano analizę finansową, ekonomiczną, ryzyka, wykonano analizę techniczną i technologiczną projektu. 2URUCHOMIENIE EUSŁUG DLA MIESZKAŃCÓW IV kw. 2020 IV kw. 2021 opracowanych zostanie 8 eusług na 4 PD i 8 eusług na 3 PD, wdrożony zostanie 1 system teleinformatyczny oraz 1 zostanie zmodernizowany, system EOD zostanie zintegrowany z systemem dziedzinowym oraz zostanie zmodernizowana strona WWW dostosowanie do WCAG.3URUCHOMIENIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ III kw. 2021W ramach zadania wdrożony zostanie 1 system teleinformatyczny, zdigitalizowane zostaną zasoby, opracowane zostanie API. W wyniku tych działań opracowane zostaną 2 eusługi na 4 PD. 4URUCHOMIENIE USŁUGI EZAMÓWIENIA IV kw.2020 I kw. 2021W tym zadaniu uruchomiony zostanie 1 system teleinformatyczny i uruchomiona zostanie 1 usługa. 5ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA III kw. 2020W zadaniu zakupiony zostanie sprzęt informatyczny oraz WNiP, które warunkują realizację celów projektu i są niezbędne do jego realizacji, tj. serwer 2 szt., macierz 1 szt., UPS 1 szt., przełącznik sieciowy 2 szt., urządzenie UTM 1 szt.. Zostanie zakupiona również szafa RACK oraz wdrożone zostaną usługi katalogowe.6 KOSZTY POŚREDNIE III kw. 2020 IV kw. 2021 w ramach zadania projekt będzie zarządzany przez pracowników JST przy współudziale doradcy technicznego usługa. Zakupiona zostanie tablica informacyjna.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.