„FLESZ”: wdrożenie strategii wzorniczej w przedsiębiorstwie celem poprawy konkurencyjności.
FLESZ poszukuje przewagi konkurencyjnej i obszarów niszowych, na które mógłby wejść z nowymi produktami /rynek krajowy i zagraniczny/. W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU ZOSTANĄ ZREALIZOWANE WSZYSTKIE REKOMENDACJE WYNIKAJĄCE ZE STRATEGII WZORNICZEJ w zakresie __DZIAŁANIE: opracowanie i wdrożenie do produkcji NOWEGO PRODUKTU o nowych funkcjonalnościach i walorach z wykorzystaniem odpadów poprodukcyjnych, dopasowanego do FLESZ konsumenckiego – ręczników papierowych składanych typu ZZ o bardzo wysokiej jakości z dodatkową funkcją podniesionej chłonności i dezynfekującą poprzez wykorzystanie jako nośnika odpadów poprodukcyjnych, wraz z opakowaniem. ___DZIAŁANIE: stworzenie i wdrożenie Systemu Identyfikacji Wizualnej. ___DZIAŁANIE: wdrożenie komunikacji poprzez portale społecznościowe stronę www i sprzedaży przez platformę e-commerce, www, aktywności na portalach społecznościowych w zakresie wdrażanych produktów. ___DZIAŁANIE: zarządzanie procesem produkcji i wzornictwem. Celem jest zwiększenie potencjału firmy w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem w produkcji firmy, co przełoży się na wdrożenie nowych innowacyjnych produktów i nowych wzorów przemysłowych na rynek. W efekcie FLESZ na bazie nowych wzorów przemysłowych, wzrostu efektywności produkcji i wdrożenia nowego modelu biznesowego uzyska przewagę konkurencyjną. Cel osiągnięty będzie poprzez wdrożenie INNOWACJI PRODUKTOWEJ, która determinuje Innowację PROCESOWĄ, MARKETINGOWĄ, ORGANIZACYJNĄ.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.