Opracowanie nowego projektu wzorniczego serii pomocy dydaktycznych dla osób z wymagającymi wsparcia możliwościami poznawczymi
SA.60012(2020/X) Rezultatem przedsięwzięcia GRYF DIRECT będą projekty wzornicze książeczek i kart edukacyjnych dla osób z ograniczonymi lub wymagającymi wsparcia możliwościami poznawczymi. Produkty te zostaną zaoferowane na rynku drukowanych materiałów edukacyjnych, który jest częścią rynku książki oraz rynku produktów dla dzieci. Określone na podstawie diagnozy grupy docelowe, których potrzeby dotyczące dostępnych pomocy dydaktycznych nie są obecnie spełniane to osoby z ograniczonymi lub wymagającymi wsparcia możliwościami poznawczymi – o potrzebie wczesnego lub uzupełniającego wspomagania rozwoju. Nowy produkt skierowany będzie zarówno bezpośrednio do wyżej wymienionych odbiorców, jak i do pedagogów, psychologów czy rodziców i wspomagających rozwój tych osób w procesie terapii grupowej, indywidualnej, w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach specjalnych czy w indywidualnej pracy w domu. W ramach projektu nabędziemy usługi doradcze związane procesem projektowania wzorniczego i zrealizujemy komponent wdrożeniowy. Pierwszy element polega na realizacji wstępnego audytu, następny obejmie opracowanie briefu projektowego (wraz z zaangażowaniem odbiorców końcowych). W kolejnej fazie zostanie przeprowadzony etap projektowania wzorniczego serii pomocy dydaktycznych, prototypowania i testowania produktu, również przy zaangażowaniu odbiorców końcowych. Ostatnim działaniem będzie wdrożenie uzyskanych rezultatów, poprzez nabycie nowej infrastruktury produkcyjnej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.