Wdrożenie innowacyjnej technologii druku hybrydowego materiałów promocyjno-reklamowych z wykorzystaniem języka Braille'a
Głównym celem projektu realizowanego przez firmę NO LIMITS POLSKA jest realizacja inwestycji technologicznej polegającej na wdrożeniu innowacyjnej technologii druku hybrydowego materiałów promocyjno-reklamowych. Dzięki wdrożonej technologii Wnioskodawca udoskonali swoją ofertę usługową, kierowaną do firm detalicznych, w szczególności z branży kosmetycznej i eventowej, zlecających Wnioskodawcy druk materiałów promocyjno-reklamowych przy wykorzystaniu druku hybrydowego oraz języka Braille’a. Technologia będąca przedmiotem projektu jest wynikiem prac badawczo-rozwojowych przeprowadzonych przez Centrum Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej na zlecenie Wnioskodawcy. Innowacyjny sposób świadczenia usługi stanowi know-how Wnioskodawcy. Aby wdrożyć nową technologię, stanowiącą wynik prac B+R, niezbędne jest wytworzenie linii technologicznej, zakup środka trwałego oraz usług i materiałów budowlanych potrzebnych na adaptację do celów inwestycji technologicznej. W wyniku realizacji projektu Wnioskodawca osiągnie szereg korzyści, wśród których warto wskazać: – wdrożenie wyników prac B+R, – wprowadzenie na rynek polski i zagraniczny udoskonalonej usługi druku materiałów promocyjno-reklamowych, z wykorzystaniem druku hybrydowego i języka Braille’a. – wzrost przychodów ze sprzedaży, – wdrożenie rozwiązań proekologicznych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.