Promocja marki FOEN na rynkach perspektywicznych
SA.60012(2020/X) Projekt dotyczy uczestniczenia firmy Zbigniew Gruszecki Przedsiębiorstwo Wielobranżowe “GRIMEX” w działaniach promocyjnych przewidzianych w Programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju, których realizacja przyczyni się do rozwoju działalności eksportowej oraz budowy i regularnej poprawy pozycji konkurencyjnej na zagranicznych rynkach, w tym na poza-unijnym rynku perspektywicznym ZEA, Kuwejt, Barhain, który jest zgodny ze strategią ekspansji firmy. Zasadność realizacji i wyznaczenia działań w projekcie wynika m.in. z potrzeby niwelowania barier wejścia na rynki zagraniczne z marką produktową Przedsiębiorstwa: Brak promocji marki; Brak doświadczenia Firmy w prowadzeniu działań informacyjno-promocyjnych; Niepełna znajomość rynku perspektywicznego ZEA, Kuwejt, Barhain; Brak doświadczenia w pozyskiwaniu nowych partnerów handlowych z ZEA, Barhain. Biorąc pod uwagę powyższe bariery skonstruowano odpowiednie działania, które będą mieć na celu skuteczną promocję marki produktowej FOEN – realizacja celów będzie możliwa dzięki udziale Wnioskodawcy w międzynarodowych imprezach targowo-wystawienniczych, organizacji wyjazdowych i przyjazdowych misji gospodarczych w tym w Polsko-Emirackim Forum Gospodarczym, działaniach informacyjno-promocyjnych. Wartość projektu ogółem: Wydatki kwalifikowalne: 535 500,00 zł Dofinansowanie (%): 455 175,00 zł Wkład własny: 80 325,00 zł
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.