Promocja marki Dieteticon na rynkach Zatoki Perskiej
SA.60012(2020/X) W ramach projektu APZ KONEKTgroup Sebastian Kuśmierek promuje własną markę Dieteticon czyli obozy treningowo adaptacyjno-przygotowawcze w Polsce kontynuowane w formie online jako pakiety diet prozdrowotnych dla Klientów z krajów Zatoki Perskiej. Firma skorzysta z zadań w ramach Programu promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju. Wszystkie wydarzenia, w których będzie promowana marka Dieteticon firmy APZ KONEKTgroup odbędą się na 3 rynkach perspektywicznych tj. 1. Zjednoczone Emiraty Arabskie a) Targi jako wystawca Arabian Travel Market – Dubaj, ZEA (2022) b) Targi jako wystawca Arab Health (2022) – planowane stoisko narodowe c) udział w misji wyjazdowej na Polsko-Emirackim Forum Gospodarczym (2021) 2. Bahrajn – misja wyjazdowa w celu pozyskania kontrahentów (2022) 3. Oman – misja wyjazdowa do Omanu w celu pozyskania kontrahentów (2022) 4. Usługa doradcza wejścia na rynki Zatoki Perskiej (2022) 5. Promocja na wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych (działania SEM/SEO, emailing) na rynkach Zatoki Perskiej (2022) Podczas wydarzeń i działań promocyjnych prezentowane będą obozy treningowo adaptacyjno-przygotowawcze w Polsce promujące zdrowy stylu życia kontynuowane przez każdego pacjenta jako pakiety wybierane i realizowane online przez portal marki http://dieteticon.pl/ należącej do APZ KONEKTgroup Sebastian Kuśmierek. Projekt realizowany z zysków firmy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.